Met Joris Van Ende speelt N-VA Heusden-Zolder alweer een belangrijke troef uit.

Op 14 juni 2012

Joris Van Ende vervoegt N-VA

Het is niet zonder trots dat N-VA Heusden-Zolder te kennen geeft dat Joris Van Ende haar rangen komt versterken.

Joris is de zoon van Denise Aerts en Fernand Van Ende, een koppel dat in Heusden-Zolder genoegzaam gekend is. Joris is getrouwd met Nele Kosten, woont in Heusden-centrum en wordt straks vader van een eerste kindje.

Moeder Denise,  dochter van Jef Aerts die meer dan dertig jaar burgemeester was in Heusden en zijn mandaat afrondde in de eerste bestuursperiode van de fusie met Zolder, stapte zelf in de politiek en behaalde enorme scores. Ook dochter Nanda volgde in die voetsporen en beëindigt straks haar mandaat als schepen.

Joris is trots op wat zijn grootvader realiseerde en kreeg van huis uit de politiek met de paplepel binnen, zoals hij het ludiek verwoordt.

Joris kiest voor de N-VA want er moet wat veranderen in de gang van zaken in de gemeentepolitiek. De keuze voor de N-VA was voor hem meteen duidelijk.

Ook moeder Denise is trots op de keuze die haar zoon maakt. Tezamen met het hele gezin wenst ze te kennen te geven dat ze niet alleen Joris resoluut steunt, maar ook de partij van zijn keuze.

N-VA Heusden-Zolder is natuurlijk erg blij om die keuze en steun en is zich zeer bewust van de sterke troef die Joris toevoegt aan de verkiezingslijst voor 14 oktober.

Tijdens de ontmoetingsavond met al de kandidaten liet Joris duidelijk blijken hoe belangrijk de samenwerking is met lijsttrekker Bruno Buyse en met al de kandidaten van N-VA.

We vormen één ploeg en wensen zo naar buiten te treden en onze krachten te bundelen, stellen alle kandidaten als motief voor hun inzet en engagement.

N-VA is straks klaar met een lijst van interessante, boeiende en bekwame kandidaten die met opgeheven hoofd klaar staan om op 14 oktober de weg van de verandering in te slaan. Dat is onze kracht voor de toekomst van Heusden-Zolder.